Saturday, October 24, 2009

Ceria2 Syawal

Ha..ha..mesti semua blogger perasankan, aku baru letak gambar raya. Jadila untuk tatapan dan kenangan di masa hadapan. Entahla..terlalu sibuk untuk meng'upload' hanya beberapa keping gambar.
Itulah aku, suami dan 2 lil boys. Merekalah yang menyebabkan tangan dan kaki ku bekerja keras sepanjang hari disamping menjahit tempahan pelanggan. Insyaallah, tahun depan ada projek baru. Makanya, 2 bulan yang mendatang ni aku kena siapkan projek langsir dan sarung kusyen raya yang tak sempat disentuh itu. Takut berlaga dgn projek baru ku itu.
Ape dia? Ha..ha, semuanya biarlah rahsia. Nanti sampai masa dan ketika aku bagitaula.
Satu lagi projek yang masih dalam perbincangan dan kajian dengan bapak aku adalah Projek perusahaan sarang burung.

Lagi satu gambar ni adalah gambar famili belah aku. Famili aku tak besar. Ini jela. Lagipun yg baru kawin aku jer. Tggla 10 tahun lg, mgkin jdla big family.
p/s: sesapa yang ada maklumat/bergiat dalam perusahaan sarang burung, email saya di azlinamdishak82@yahoo.com. Sila tinggalkan nama dan no tel. Saya akan hubungi anda. Terima kasih.

No comments: